باز بهار
نگاه دلم (لحظه های چشم انتظاری )
چه آسان می توان آورد روی کاغذ ای یار__ چه آسان می توان نوشت دوستت دارم بسیار

                   


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت0:07---4 ارديبهشت 1391
سلام عیدتون مبارک باشه بالاخره ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است البته ببخشین که دیر تبریک عید گفتم موفق باشین

mina
ساعت0:06---4 ارديبهشت 1391
سلام عیدتون مبارک باشه بالاخره ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است البته ببخشین که دیر تبریک عید گفتم موفق باشین

بیتا
ساعت13:14---23 فروردين 1391
سلام
مرسی سال نو مبارک


mehrdad
ساعت0:28---15 فروردين 1391
خیلیییییییییی خوب بود

حسین
ساعت10:04---13 فروردين 1391
سلام
وبلاگت جالب بود.استفاده کردیم


Sahar
ساعت1:56---12 فروردين 1391

حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو
حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل فرخنده باد
روز و شب و ماه و سال تو


Sahar
ساعت1:56---12 فروردين 1391

برای عیدی امسالت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
سال تحویل میشود
و من برایت لبخند می زنم
نوروز مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 12:4 :: توسط : حبیب

درباره وبلاگ
جمله ی دوستت دارم آنقدر در درونم می گردد که توان بر زبان راندنم نیست شکوه از آنکه یادم نداد بر آن شدم به نوک قلم به فریادش در آورم تا دگر عمر در حسرت این نگذرد نمی خواهم با من به گور سپرند جمله ی به این زیبایی را
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لحظه های چشم انتظاری و آدرس habibs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 54409
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 103
تعداد آنلاین : 1